Volgers

woensdag 4 september 2013

Zonnebloemen en kussenhoezen

Ik heb iets leuks gedaan met zonnebloemen en een nieuwe steek uitgeprobeerd

Die aan twee kanten een heel leuk effect geeft, maar ik denk dat het een grote hoes voor een kussen wordt en dat het dan aan een kant gebruikt gaat worden, maar ik vond hem zo bijzonder en zo leuk om te doe, je vind hem  .hier  en deze dame heeft nog veel meer moois op haar blog staan

Verder kreeg ik van Trui, van deze     blog

Ook nog leuke lapjes dank je wel lieve Trui!!!!!
en ben ik ook druk bezig om anderen een deken te kunnen laten maken, dus gaan we  zo eens even naar de brievenbus om het een en ander te posten!
En dan ga ik eindelijk eens mijn vijf enveloppen afmaken die ik  beloofd heb aan vijf volgers toen ik er 300 had, alles was in een doos gedaan die mijn kinders weggezet hadden toen hier geschilderd werd, van lieverlee kan ik zelf overal weer bij en de laatste doos is opgeruimd/uitgeruimd!!!!
Dus de dames die nog een envelop tegoed hebben er wordt aan gewerkt, het ligt niet aan de post
Allemaal een fijne zonnige dag gewenst en leuk dat je hier even kwam kijken

10 opmerkingen:

Angélique zei

Zonnebloemen, Afrikaanse bloemen; het is een fleurige blogpost! Leuk, zo'n vierkant met een zonnebloem er in!
De vierkantjes van Trui zijn ook heel mooi.
Je hebt een behoorlijk grote lap gehaakt, je kunt het prachtige steekje vast dromen nu ;-) Ik ben benieuwd welke kant de bovenkant mag zijn.

Es zei

Je blog is net zo kleurrijk als buiten, heerlijk!
X Es

Ineke zei

Je blog is al een fleurig geheel, me die leuke gehaakte blokjes!

Succes verder

janieworkum zei

Wat ziet het er allemaal weer prachtig uit
groetjes Janie

Moos zei

Gaaf die zonnebloem meisie!!!!!

En ook de rest .... heerlijk om te zien :-)

Unknown zei

mooi die squares van Trui ! en je bent weer lekker bezig zo te zien.

ook jij een zonnige dag gewenst.

Liefs, Ellen

Hobbyrita zei

Je zonnebloemen zijn prachtig, zo'n tas zou ook wel supermooi zijn! En je kussenhoezen in 2 kleurtjes zijn ook heel mooi!
Tof dat Trui je die lapjes opstuurde, die kan je weer goed gebruiken!
Grtjes, rita.

Lizette zei

Oh toch jammer als je leuke tweezijdige haakwerkje ene kussenhoes wordt... Ga je dan voor de achterkant nog zon lap maken en die dan andersom gebruiken? Zou wel leuk zijn! De gekregen vierkantjes vind ik ook erg mooi en fleurig. Succes en de groetjes!

Onny zei

Wat mooi die techniek zeg. Heel apart. Het zal zeker mooi staan als kussen.

Miss Creatuurtje zei

Graag gedaan hoor! En wat mooie die zonnebloem!

Powered By Blogger