Volgers

vrijdag 7 februari 2014

Oppas modus, beetje druk.....

Veel opgepast, dochter is aan het verbouwen geweest, met manlief natuurlijk, de hele beneden verdieping aangepakt en zodoende hadden wij twee logees, was erg gezellig
Toen kwam mijn zus ook nog een nachtje logeren lekker gewandeld ,veel gekletst, gelachen, heerlijk zulke dagen
Dochter was ook aan het opruimen geweest, daar kwamen deze leuke potjes uit, ik heb er narcissen ingezet, wat sisal erom van de Action, zo een schattig voorjaars stukje gemaakt, twee zijn naar vrijwilligers van echtgenoot de derde staat hier te pronken
Ook nog lekker gehaakt tussen de bedrijven door,

De sjaal hiernaast is een steek die ik op google tegenkwam
 En toen ik daar op klikte kwam ik bij Maddy, 28 dec 2012, ze beschrijft de steek heel duidelijk en hij haakt heerlijk weg, ze maakt ook hele leuke sieraden en is ook nog handig met naald en draad en naaimachine, de moeite van het blog volgen zeker waard!!!
 super leuke steek http://maakhetff-maddysblog.blogspot.nl

Onderaan heb ik een foto van google en de link naar Maddy's blog

Verder ook nog een mooie omslag doek met naald 6 gehaakt, heerlijk dik , ook deze is voor de doos, hij begint aardig vol te raken, allemaal voor e volgende winter waarvan te hopen is dat die wat kouder wordt want anders is al het werk voor niets
 Dus ik vermaak me lekker, gister zelf het hele huis eens even doorgesjeesd al stoffend en poetsend is ook wel eens lekker en nu eens even aan de wandel met Lucky, vanmiddag komen er weer een aantal van de kinders langs, begin van het weekend, en ja het gaat aardig met me, helaas niet pijn vrij, maar dat zou zelfs vreemd zijn, gewoon dom doorgaan noemen wij dat, geen krukken meer en lekker elke dag weer een stuk lopen, weer of geen weer
Leuk dat je hier was, ook leuk om straks een berichtje van je te lezen
Fijn weekend
  http://maakhetff-maddysblog.blogspot.nl              superleuke steek  

8 opmerkingen:

Unknown zei

Wat fijn dat er nog eens een berichtje verschijnt. Je hebt weer niet stilgezeten hoor. De mooie werkjes blijven niet uit. Gelukkig maar. We hebben er weer van genoten.
Geniet nog van de kids en fijn weekend
Grtjs
Daniëlle

Creahannie zei

Wat ben jij er maar druk mee, maar wel gezellig!!!
Je postjes zijn super leuk en je haakwerk errug mooi!!!
Gr Hannie

Es zei

Heerlijk druk dus, fijn! En ook dat het weer wat beter met je gaat. Je voorjaarsstukjes vind ik geweldig net als je haakkunstwerken.
Fijn weekeinde Tineke
X Es

Hobbyrita zei

Fijn dat we weer wat van je lezen Tineke, het gaat je blijkbaar terug redelijk goed en zelfs zonder krukken! En de zin om te handwerken is er zie ik, je bent weer goed bezig geweest!
Grtjes, rita.

Antoinette Voorn zei

Zoooo lekker bezig zeg.. hoop dat dit alles ook veel afleiding geeft !

Tinneshobbyworld zei

Een zeer fijne en leuke blog waar je met plezier langs komt. Groetjes, Tinne

Maddy zei

Hee wat onwijs leuk Tineke!! Lief dat je mijn blog noemt en nog liever hoe je het omschrijft, grappig hoe je daar dan weer via omwegen terecht komt :-) Het leuke van die steek vind ik vooral de geschulpte rand die je krijgt. Je bent in ieder geval weer heerlijk bezig, met mooi resultaat! xx..Maddy

Timemimi 當代迷你倉 zei

申請葵興貨倉小型觀塘寫字樓獨立主機主機屋租賃雲主機虛擬主機web design家居九龍儲存庫伺服器寄存linux

Powered By Blogger