Volgers

vrijdag 28 december 2012

Zo lief geworden!!!!



Het is echt een heel klein maatje, maatje 0 dan maar, zo schattig, ik ben er met nog meer bezig en ga dan het patroon uitschrijven, maar vanmiddag naar Amsterdam, onze jongste dochter jarig, helemaal leuk!!!!
De slofjes zijn te koop voor 4 euro per paar, ook in grotere maten tot ongeveer 1 jaar, dan doe ik er antislip onder en zijn ze 5 euro incl verzenden
CREAHANNIE< hier nog een keer de oproep voor je adres gegevens ik heb een fout e mail adres gegeven
het is bollies53@gmail.com, de sjaal ligt klaar voor verzending, maar ik heb geen adres, sorry

8 opmerkingen:

janieworkum zei

Dat is echt schattig,
groetjes janie

Unknown zei

Dank je wel!!!

Anna zei

Absolutely adorable !
Happy New Year !
Anna

Corrie zei

Wat een schatjes Tineke. wat een priegelwerkje lijkt me dat, maar zoooo leuk.
lieve groetjes Corrie

Creahannie zei

Leuk zijn de slofjes geworden,super!!!
Ik had mijn adres al door gegeven,in een antwoordbericht aan jou,maar dat heb je ws gemist,nu komt het per mail.
Gr Hannie

Ans Gilbert zei

Hoi Tineke,

Wat een superschattige slofjes..WOW..

Liefs van Ans

ps. gefeliciteerd met de jarige

Unknown zei

ow wat een sgatje zeg! jammer dat mijn beste vriendin zwanger is van een jongentje, anders had ik toch mooi een paar van die sgattige laarsjes aangeschaft!

Unknown zei

De jongens slofjes zijn in de maak, allemaal bedankt voor de leuke complimenten

Powered By Blogger