Volgers

vrijdag 8 maart 2013

Lieve post en nieuwe kleurtjes!!!

Jenneke had een leuke weggever
En heeft er nu weer een!!!
Dit is een van de nieuwe kleurtjes!!!!Bijschrift toevoegen

En deze heb ik gewonnen !!1
\
Vandaag lieve post gehad die ik heb gewonnen bij Jenneke van creaties en stuff, een hele leuke blog degene die hem al volgen................. zullen dat met me eens zijn en degene die hem nog niet volgen........... gauw gaan doen want er loopt weer een geweldige ,,,,weggever,,,, kijk maar naar het linkje ze doet hem samen met prutzels ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ook een leuk blog en  zeker de moeite van het volgen waard!!!!
De linkjes om daar te gaan kijken staan rechts in mijn blog ...............................

Verder waren er nieuwe kleurtjes bij de Wibra, ik heb de lichtgele meegenomen, 1 tje maar want ik heb nog zat ander garen en projecten waar ik mee bezig ben, maar vond dit kleurtje zo heerlijk voorjaar, dat ik gelijk weer met een knuffel begonnen ben voor Poekie, die mijn nieuwste volger is geworden, welkom, ook mijn andere nieuwe volgers welkom!!!!
Bij 210 gaat er weer zo'n mooie krans uit, de ander ligt ingepakt klaar om te posten!!!!!!

Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve reacties, ik vind het heerlijk om ze te lezen, ......

10 opmerkingen:

Anoniem zei

he wat fijn om te zien dat onze spullekes binnen zijn...enjoy ♥
dank je wel voor je lieve reclame
en al weer hard aan het haken..top mens ben je ook he☺

lieve groet jenneke

Unknown zei

Oww de postbode is geweest zie ik ♥ Geniet ervan lieverd.
Je bent weer heerlijk aan het haken en wat een super vrolijke kleur zeg dat geel ♥
Lieve groet Hester

Unknown zei

congrats

Unknown zei

Ziet er erg leuk uit allemaal!! Heerlijk die frisse vrolijke kleurtjes! Ben benieuwd welke knuffel er uit komt :)
Liefs Laura

jokiedebeer zei

Gefeliciteerd me je leuke post.
En wat een prachtige kleur garen is dat oei oei nu moet ik dus wel op mijn stoel blijven zitten en niet gelijk naar de winkel willen
groetjes joke

Antoinette Voorn zei

Ziet er allemaal mooi uit gave kleurtjes.


Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Vrolijke Vlaggetjes zei

He wat leuk! Ik heb ook die kleur gekocht! :-)) Helaas was er nog maar 1 bolletje (2 dagen eerder lagen er nog enorm veel bolletjes...) Ik dacht: ik denk er nog even over na, maar ja, toen was er niet zo veel meer over. Maar die ene ligt thuis :-) Ik ga er samen met nog meer kleurtjes een deken van maken. Strepen of granny's, ik weet het nog niet...

Wat heb je leuke post gehad!

Es zei

aaaah post van Jenneke, altijd feest!

ineke zei

ja hoor.. hier ook haken met voorjaarskleuren!
en ook geel.. ik haak een paar zeepzakjes voor een verjaardag zondag!
ik ben benieuwd wat jij er van gaat maken!

Ghea zei

Nou neis de prijs is je gegund hoor, erg leuk voor je....en wat een mooie kleur groen is dit.
Je haasje hieronder vind ik ook SUPER leuk gemaakt mijn complimenten
Liefs ghea

Powered By Blogger