Volgers

vrijdag 19 april 2013

Vintage, weggever, en weer een bloem!

 Vanmorgen al heel vroeg op de fiets, als ik heel rustig doe gaat het aardig en gelukkig was de storm gaan liggen anders had ik moeten lopen, ik had een afspraak bij de huisarts, moest van de pijnbestrijding stappen gaan ondernemen voor knie en heupen, pfff, heb ik nooit zo'n zin an,.... maar ja, dus huisarts en toen ziekenhuis, foto's, dat zit hier bij elkaar, en nu maar afwachten..


Voor wie van deze leuke,( echt oude zitten erbij, de kenners zien dat meteen )  kaartjes houdt, ik geef
2 setjes weg ,als je er een van wilt, vind ik het leuk als je mijn volger bent/wordt, en even een berichtje erbij zet waarom je dit wilt
 En deze lieve post kreeg ik van xxxx de postduif uit Amsterdam SUPER bedankt!!!!!! Dikke kus voor jouw, dat gaan weer vele mooie bloemetjes worden
En dan ook nog even deze mooie Anjer gehaakt van de Flower Power bij Valerie,
Iedereen weer bedankt voor jullie lieve commentaar op mijn blog en een fijne dag !!!!!


18 opmerkingen:

Linda zei

Wat makkelijk dat je huisarts en het ziekenhuis zo dicht bij elkaar liggen.Maar wel vervelend steeds die onderzoeken.
En die kaartjes stopwol zijn enig dus waag ik graag een kansje, fijn weekend,groetjes Linda.

Moos zei

Graag gedaan meis! Ben blij dat die postduif weer goed werk heeft geleverd! Fijn weekend!!!!!

Liefs Moos

Es zei

Die roze stopwol vind ik geweldig....leuk om iets mee te borduren op een gehaakt kussen....
Bedankt voor je uitgebreide reactie op mijn blog....vooral het stukje over de hommel vond ik ontroerend
X Es

Smieke zei

Ik doe deze keer niet mee met je giveaway. Maar ik plaats wel even ene linkje. Fijn weekend

EvitaAtHome zei

Vervelend dat je zoveel pijn hebt en al die onderzoeken. Veel sterkte en succes!

De stopgaren vind ik geweldig om mee te borduren op gehaakte poppen, beestjes en kussens. Toevallig kreeg ik vorige week ook een setje van de oma van een vriendin, maar die roze en grijze zijn erg mooie kleuren.

Fijne dag!

Liefs, Evita

Unknown zei

Ik heb zelf pas al mijn stopgaren weggegeven, dus dank je! Lief van je! Hopelijk kunnen ze je gauw helpen met de pijn! En niet zo fijn als leuke post! Fijn weekend vast! liefs, Nancy

Creahannie zei

Zo Tineke wat een goeie beslissing de huisarts en nu maar afwachten!!!
Je anjer is super leuk en ook je kussens worden heel erg professioneel mooi!!!!
Fijn weekend,
Gr Hannie

TIO zei

Ja, die patroontjes zijn echt super he...
Ik heb ze een hele tijd geleden van http://www.handwerkclub.nl/ maar een tijdje terug is de site helemaal opnieuw moeten starten door problemen en toen mochten ze ook een heleboel patroontjes niet meer gaan plaatsen enzo, dus ik weer niet of ze nu nog op de site staan, ik heb eens snel gekeken maar vind ze niet meteen...
Als je je even aanmeld en de vraag daar stelt zal zeker iemand je verder helpen indien mogelijk, tis echt een hele leuke club.

janieworkum zei

De anjer is weer prachtig. En wat leuk dat garen wat je toegestuurd hebt gekregen, Daar weet jij wel weer raad mee
groetjes janie

Hobbyrita zei

Tineke, ik hoop dat ze een goede en snelle oplossing voor je vinden daar bij de dokters! Maar je kan weer leuke dingen maken met het garen en de mooie anjer misschien als broche gebruiken? De vintage kaartjes zie ik ook wel zitten, om de poppen en knuffels die ik brei ogen of een mond mee te geven.
Groetjes, rita.

Anoniem zei

wowww ik vind de kaartjes enorm gaaf, weet alleen niet zo een goede redenen als ik hierboven allemaal zie

je gaat goed met je bloemen en ik hoop dat je vandaag wat wijzer bij de arts bent geworden

liefs jenneke

* Haakjuffie * zei

Die jaartjes zijn zoooo leuk , wil dus graag wel een kansje wagen bij je . Ik zou ze bij mijn leuke oude spulletjes zetten , in mijn kastje in de gang . Daarin heb ik allerlei oude spullen van vroeger , zoals zeep en lucifers etc . Allemaal in de oude verpakking . Dit zou daar heel mooi bij passen . Een kastje vol knusheid en genegenheid , uit een tijd waarin mensen vol liefde alles zelf maakten . Ik hou dat gevoel graag vast in deze steeds harder wordende wereld . Xxx

Johanna Zweden zei

Sterkte bij de pijnbestrijdring

doe niet mee maar wou je even een fijn weekeinden toewensen en heb even alles weer bij gelezen

Fijn weekeinden groetjes Joke

Unknown zei

Ik kan niet echt een goede reden bedenken voor die wolletjes...maar ze zien er wel heel mooi uit! ;)
groetjes en nog veel succes met onderzoeken en zo!
Emilia

Nicole zei

Oow, die kaartjes vind ik helemaal te gek! Graag waag ik een kansje want ik wil ze graag met nog wat anders onder de stolp gaan leggen om lekker van te gaan genieten.

Annahttp://annashaakwerk.blogspot.nl zei

Beste Tineke,

Bedankt dat je mijn blog gaat volgen!
Ik hoop dat het snel beter met je gaat!
Kreatieve groeten van Anna.

Berna zei

Leuk die kaartjes met wol. Geven me een nostalgisch gevoel van het sokken stoppen van mijn moeder.

Poesie Oh Hi! zei

Aww wat een lieve post van Moos! Ik doe niet mee voor de kaartjes want ik heb afgelopen vrijdag heel wat spulletjes uit het huis van mijn oma opgehaald en... daar zat dus een houten kistje in helemaal volgestouwd met dit soort kaartjes. Zo leuk! Maar ehm... waar gebruik je die wol eigenlijk voor dan? Is dat om te stoppen ofzo? Of om te haken? :)

Powered By Blogger