Volgers

dinsdag 4 juni 2013

Dank jullie wel...

xxxxxxxxxxxx Paulien van de blog creaplien heel erg bedankt voor de kaart die je nog even gauw verstuurd hebt ik vind dit soort acties zo leuk!

Zeker de moeite van volgen waard ,als jullie Paulien nog niet volgen, ga eens kijken

Wat een lieve felicitaties, dank jullie wel allemaal, ik ben nog niet aan de vloppen toegekomen, ik heb bij getankt vandaag en zo ik me voel morgen ook nog wel, bijtanken, ..............................

Bij xxxxx   
deze blog is een weggever, ze wil volgers, maar ze verdiend ze ook, ga eens een kijkje nemen!

Verder heb ik ook nog een weggever gewonnen bij Linda vanxxxxxx er waren meer winnaars
Heel leuk weer, maar ik stop weer voor vandaag, ga nog even wat blogjes lezen
En dan lekker badderen en slapen!
Allemaal een fijne avond nog na een prachtige dag!!!!!!

4 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat lief dat je nog een kaartje kreeg. Ik volg haar al en zij maakt prachtige creaties.
Doe het lekker even rustig aan,
groetjes janie

Es zei

Dat zijn de leukste kaartjes uit die onverwachte hoek...badderse ga ik zo ook doen...
X Es

Anoniem zei

Slaap lekker,lieve groet Musje.

Hobbyrita zei

Ja Tineke, je hebt gelijk, Paulien is een hele lieve dame, ook ik heb al kaartjes van haar mogen ontvangen!
Groetjes, rita.

Powered By Blogger