Volgers

dinsdag 25 juni 2013

Heerlijk aan het prutselen

Vandaag mijn nieuwe naaimachine binnen en gelik gebruik van gemaakt, vorige week kwam dochter met kleinzoon, ik hoorde hem buiten al, oma jij moet deze maken,  ze hadden een dekbed meegenomen uit Winterswijk, hij heeft inmiddels een cars kamer maar met een peuter bed,  en dit was een grote, nou dat doen we dan even, verder een aantal kussens afgemaakt, zal ik morgen even showen
Heerlijk Bram de hele middag om me heen er was een musical van school en hij was vlakbij, dus wilde niet meer naar de opvang maar naar oma, wat je gelijk hebt, dochter redde het allemaal niet en dan is het leuk om bij te springen, lekker eerst uit school een stuk gelopen en ijsslush gehaald, dat vind hij heerlijk ik niet mierzoet,en nu staat het vierkante oog aan
En deze leukerd kwam ik vorige week ergens tegen als lange Jan op deze leuke blog met dank voor het patroon
Ik heb er een pop van gemaakt voor de nieuwe kleindochter, omdat het zo'n leuk grijp dingetje is ik ben ook nog met een paar andere bezig die gelijk mee kunnen naar poekie, volgende week gaat er een mega door naar Belgie, dan ben ik ver over mijn week project (een per week) heen
Welkom aan mijn nieuwe volger, er was er een vertrokken maar ook weer een bij, de dames die post verwachten van mij morgen gaat het op de bus en verder allemaal die het lezen een fijne dag

16 opmerkingen:

janieworkum zei

Je was wel blij toen je naaimachine binnen kwam. Wat is dat dan leuk he.
En wat een leuke lange Jan.
groetjes Janie

Unknown zei

Wat leuk dat je zo een zonnetje van een klein zoon in huis hebt. Het popje lange Jan vind ik geweldig. Leuke ideeën weeral.
Grtjs
Daniëlle

Anoniem zei

Haha dus je werd gelijk aan het werk gezet,geweldig,fijne avond,lieve groet Musje.

Unknown zei

Hej Tineke blij je weer eens te lezen! Toch handig zo een oma die even iets kan naaien, wil ik ook wel! :) Die pop is ook wel super liefff!

Hermie zei

O heerlijk zo leuke dingen naaien voor je kleinkinderen, ik maak ook dekbedhoezen van stof die ik op de markt koop, laatst nog leuke race auto stof op de kop getikt voor een dekbedhoes

Unknown zei

die lange Jan is super leuk !! en toch makkelijk zo'n mama / oma die vanalles kan hahaha

liefs, Ellen

Angélique zei

Ik denk dat de geknoopte lange Jan wel heerlijk vasthoudt tussen kleine knuistjes ;-)
En voor kleinzoon ben je ook weer een held, wat een rijkdom :-)

Es zei

Jij bent echt een creatieve duizendpoot, wauw!
X Es

Amarins zei

GElijk werk aan de winkel dus haha. En die lange Jan is zo leuk!
Groetjes, Amarins

Moos zei

Esther zei het al ... jij bent een heuse creatieve duizenpoot hihihi
Geweldig meis!!!!!!

ineke zei

wat een gezellige drukte weer!!!

Anoniem zei

gaaf die lange jan die jij hebt gemaakt ♥ en wat fijn een nieuw naaimachine, je zult je wel helemaal uitleven

liefs jenneke

Antoinette Voorn zei

Nou blijf jij maar lekker door prutselen hihihihi, dan kunnen wij blijven genieten van je super creaties!!

Gr Antoinette

Ghea zei

Dat ziet er super gaaf uit, Bram wordt al een heel kereltje he, net als onze Iefke heeft ook net een peuter bed. Wat is het toch gezellig met z n kleintje om je heen he Tineke
Morgen is het weer oppas dag en pappa en mamma hebben een bruiloft dus blijft ze ook nog slapen jippie!!!!
Fijne avond, liefs Ghea

Anoniem zei

Wat heerlijk hè een nieuwe naaimachine? Lekker alles uitproberen..je hebt vast genoeg stofjes liggen om wat mee te doen:))
Fijne dag!
groetjes,
Letty/Elle-Bee

Silvia zei

Wat leuk ... je "Lange Jan" is goed gelukt!! Hij heeft zelfs wat haartjes gekregen, echt prachtig :D

Groetjes, Silvia

Powered By Blogger