Volgers

donderdag 7 maart 2013

Beetje druk.....



 Kom amper aan bloggen toe, het voelt alsof ik jullie  verwaarloos, zal vanmiddag weer even een rondje doen, maar het is een beetje druk,,,,,,

Hier is mijn laatste creatie, ik vind hem weer leuk, maar het was de bedoeling een schaap te maken, dat hoofd lukte niet, dus weer uit gehaald, eerst een eind wezen fietsen, dindsdag, toen een ander haakwerkje afgemaakt war besteld was, je kunt bij mij n.l. ook slofjes en knuffels en,,,, wat je maar wilt bestellen...............
En toen weer verder met mijn creatie, op nieuw geprobeerd en met een beetje van mezelf en een beetje van maggi ontstond deze paashaas!!!
Goedgekeurd door de kleinkinderen die hier vanmorgen waren, dus ga ik het patroon uitwerken, als er belangstelling voor is plaats ik het op mijn blog

Verder ben ik over de 200 volgers heen en gaat er dus bij 210 weer zo'n mooie krans uit en heb ik een mooie geboorte krans gemaakt voor een nieuw achternichtje wat inmiddels geboren is en de mooie naam Juliette heeft die moet nog op de krans en als ik die gegeven heb zal ik die ook op mijn blog laten zien, dus genoeg te doen
En in blogland weer een prijs gewonnen bij Deborah, 
Linkjes plaatsen in mijn blog ben ik nog geen ster in ga ik op oefenen, maar vanmiddag eerst blogs lezen

21 opmerkingen:

TIO zei

Ook al was deze haas niet de bedoeling, hij is heel schattig!!

Tinie zei

Het schaaphaas (grapje) is goed gelukt. Ik vind hem leuk hoor! Knap gedaan dat je het zelf bedacht hebt.
Groetjes Tinie

marmarel zei

Wat een vrolijke haas! Schrijf jij altijd op wat je doet? Ik vergeet dat. Ik heb een haasje voor mijn dochter gehaakt, niet opgeschreven hoe. Toen wilde ze er nog één. Ik heb 'm nagehaakt en dat is gelukt, maar wéér niet opgeschreven. Ik denk altijd: Dat doe ik zo wel, niet dus...

Unknown zei

Owww wat een knappe haas zeg, echt een knapperdje ♥
Je kunt niet overal tegelijk zijn hoor dus kalm aan.
Gefeliess met je meer dan 200 volgers!!
Lieve groet Hester

JoJo zei

wat een mooi paashaas zeg. ziet er goed uit. En al meer dan 200 volgers proficiat ermee.

Creahannie zei

OOhhhh,is het deze mooie haas geworden.....,hij is prachtig!!!!

Gr Hannie

Prutselz zei

die haas is gaaf!!!!

Unknown zei

de naam van het blog van de begunstigde selecteren met rechter muis knop. kopieeeren.
dan naar je bericht, de door jou getypte naam selecteren, naar boven en op link klikken en op plakken klikken en op OK druken. Succes.
je paashaas is leuk !!:-)

Atelier Valerie zei

Ik begrijp je volkomen,
maak ook een drukke periode mee,
maar je haas is wel een knapperd!
Liefs, Valerie ♥

Unknown zei

Idd een leuke haas :) wel een beetje rustig aan doen hoor...... Groetjes Janny

CarlaK.be zei

OOh die haas is keitof !
Die tanden zijn super!
Liefs!

Anoniem zei

owwwww wat een beauty♥♥ en dan dat mandje erbij gillen zo leuk

feliessss met je prijs en met je achternichtje

ademhalen en rustig doen

lieve groet jenneke

Anoniem zei

Wat een lieve paashaas,dat zullen de kleinkinderen heel erg leuk vinden.Groetjes Joke

jokiedebeer zei

Hahah een schaap die een paashaas werd, en wat voor één het is gewoon prachtig.
groetjes joke

Unknown zei

Die haas is leuk!!! En je verwaarloost ons niet hoor, iedereen heeft het wel eens druk.
Groetjes
Emilia

Anoniem zei

Schattig je paashaas en je werkt zeker hard voor je volgers,het is dan ook heel gezellig om veel volgers te hebben,maar wel druk als je alle blogs af moet,ik heb er meerdere,maar kan helaas niet meer bij iedere post reageren,dat zou een dagtaak zijn,fijne avond,lieve groet Musje.

Anna zei

Cute bunny !
Anna

La Romanza zei

Wat leuk dat je schaap een haas is geworden, hoort beide bij pasen. Loop jezelf niet voorbij, last af en toe een moment voor jezelf in.
Fijne avond!!
Groetjes van Angelique

Angeline zei

Niet eens zo slecht zo'n metamorfose!

ineke zei

hahah hoe een schaap een haas werd...
maar het is een schatje geworden!!!

Meertje zei

Super leuk gemaakt!
Groetjes Miriam

Powered By Blogger