Volgers

zaterdag 16 maart 2013

Oproep voor Pluisjes! door Poekie

 
Een paar weken geleden plaatste Poekie een oproepje, om héél véél Pluisjes te maken voor de kinderen in het ziekenhuis. Deze keer willen we de broertjes en zusjes (en natuurlijk ook de zieke kinderen) ook eens een extraatje geven, een Pluisje dus. Ondertussen zijn er al wat Pluisjes hier aangekomen én hebben er al vele mensen laten weten dat ze druk bezig zijn met Pluisjes haken! SUPER!! Een paar Pluisjes zijn zelfs al met de post vertrokken in een Poekie-pakketje.
Poekie draag ik een warm hart toe en daarom ook hier nog een keer de oproep,  ik zit ze al te haken, maar hoe meer hoe leuker


En mijn eigen paaskrans die ik weggeef bij 220 volgers, nog maar 1   te gaan , een warm welkom aan al mijn nieuwe volgers

12 opmerkingen:

Amarins zei

Wauw wat zijn ze leuk geworden, leuk dat je meedoet aan deze actie, de kindertjes verdienen het zo!
Liefs, Amarins

Anna zei

Cute !
Anna

Creahannie zei

Wat een super goed doel Tineke en ze zijn zóóóóó leuk!!!!
Fijn weekend,
Gr Hannie

Poekie zei

Bedankt om het Poekie-oproepje op je blog te delen, super!!
En je paaskrans ziet er zo mooi en uniek uit!!!

Lieve groetjes, Saskia & Poekie

ineke zei

wat een leuke haasjes.. ik zie ze echt overal op ieder blog!!!
ik sla deze aktie even over... heb wel meegedaan met de mutsjes voor azie en handschoenen/sokken voor roemenie.
die kan je namelijk plat in een envellop versturen en kosten zo maar weinig aan verzendkosten, knuffels zijn een pakket en dat is te duur voor mijn krappe beursje.. sorry.. anders had ik heel graag meegedaan.

Es zei

Wat een prachtpluisjes.....goed doel ook!
X Es

Unknown zei

wat een leuke snoezige dingetjes

groetjes sannie

Hobbyrita zei

Nou Tineke, zou graag meedoen, maar met 1 hand ist moeilijk :( Voor een goed doel ben ik altijd wel te vinden!
Groetjes, rita

janieworkum zei

Wat zijn ze leuk geworden en wat doe je dit voor een goed doel.
groetjes Janie

Johanna Zweden zei

Wat een super project joke
en wat zijn ze leuk

Wanneer houdt het project op!

Heb veel mooie dingen gemist van de week, maar nu weer even je logjes gelezen, en genoten.

Fijne dag groetjes Joke

HandmadeByFab zei

Wat goed dat je dit doet. Ik ga je volgen!!

Groetjes, Fabiënne

JoJo zei

Wat een mooie pluisjes. En wat een volgers zeg ik zag dat je er al 221 hebt. Geweldig toch. Groet Jolanda

Powered By Blogger