Volgers

donderdag 21 maart 2013

Weer een mooie poncho, en een leuke weggever!

 Weer een mooie poncho gehaakt, op bestelling, helemaal leuk!


Verder veel boeken zitten kijken en daar kwam ik deze in tegen, een patroon uit 1977
 En hoe dat werd genoemd zie je op de foto hiernaast

Nu heet het zpaggetti garen, dus zoals je ziet was ook hierbij het wiel al eerder uitgevonden
Ik vind het patroon erg leuk en als er belangstelling voor is wil ik het wel overtikken................
En omdat mijn blog elke dag groeit met volgers ik sta inmiddels op de 222, welkom aan mijn nieuwste volgers, geeft ik bij 230 volgers die leuke vrije haakboek weg, staat vol met leuke tips,trics en steken met duidelijke uitleg, voor de goede orde het is niet het boek van het lorrenkleed, daar haal ik zelf nog wat ideeen uit

12 opmerkingen:

JoJo zei

Mooie poncho jij blijft productief hé. En wat een leuk boek geef je weer weg. Maakt elke volger daar gewoon weer kans op of moet je speciaal ervoor inschrijven om een kasn te maken. Ik wil er nmaelijk wel kans op maken. Ik ben gek op boeken over haken.Groetjes Jolanda

Metsmaakgehaakt zei

Mooie poncho heb je weer gehaakt. Ben nu ook met een poncho bezig. En ik wil graag een kansje wagen op dat mooie haakboek

Groetjes berber

Ans Gilbert zei

Hoi Tineke,
Wat leuk de poncho en dat lorrenkleed, laat ik nu dat kleed gehaakt hebben, mijn oudste dochter is in 1977 geboren, ik wilde wat fleurigs op de grond hebben in de babykamer en heb dus zo'n kleed gehaakt..liefs van Ans

Moos zei

Prachtig die Poncho meis!!!!

Grappig he hoe "het wiel" meestal al veel eerder is uitgevonden .... enigste wat we hoeven te doen is in oude haakbladen te duiken hihihihihi

Anoniem zei

je maakt ze zo mooi die poncho's zeg ♥

enne ik zal een linkie plaatsen zeg ik waag weer een kansje bij je

lieve groet jenneke

Unknown zei

De poncho is een echt plaatje zeg ♥
Wat ben jij creatief toch ook veelzijdig.super.
Hessie doet ook zeker graag mee bij je..en ga ook tuuk even linken.
Fijne dag en lieve groet Hester

Ethel Leurs zei

Bedankt voor je berichtje en wat leuk dat je volger bent geworden.
Je maakt mooie creaties, dus jij hebt er ook een volger bij.
Tot blogs.
Groetjes,
Ethel

Creahannie zei

Mooie poncho hoor en wat ben en blijf je vrolijk actief,dat vind ik super van je en je blog verdient wel een ere prijs wat mij betreft!!!
Fijn weekend,

Gr Hannie

Tartelette Maison zei

Mooie poncho! Bedankt voor je bezoek en om me te volgen. Ik zie dat ik hier niet kan volgen via Blogger maar ga dat zeker doen via mijn feeder. Tot blogs!

Tartelette Maison zei

Oeps, niet goed gekeken, lukt dus wel via Blogger. :-)

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Corrie zei

Jaaaaaaaaaaaaaaaa , Tineke, ik krijg weer eens een berichtje binnen, wat een gave poncho heb je gemaakt, nu maar hopen dat er meer creaties te zien zijn in mijn leeslijst.
Lieve groetjes Corrie

Powered By Blogger